Bestuur en Organisatie

Wat hebben we daarvoor gedaan?

1.

Vertalen van de eerste portefeuilleplannen naar een meerjarenperspectief vastgoed met als doel om inzicht te creëren in de samenstelling en strategische sturing voor het maatschappelijk vastgoed.

2.

Uitvoering duurzaamheidsadviezen.

3.

Opstarten pilots toegankelijkheid/inclusie maatschappelijk vastgoed.

4.

Voortzetting professionalisering van de vastgoedadministratie.

5.

Inregelen contractmanagement onderhoud in regie.

Toelichting

5.

Met drie partijen is eind 2018 een contract gesloten voor het uitvoeren van het onderhoud op basis van regie. In 2019 is dit ingeregeld. Bij twee partijen werkt dit goed. Met één partij zijn we eind 2019 overeen gekomen het contract te ontbinden. Dit krijgt in Q1 2020 vorm. Daarna worden deze werkzaamheden opnieuw aanbesteed.

ga terug
Deze pagina is gebouwd op 06/09/2020 15:48:11 met de export van 06/03/2020 14:59:49